marți, 23 iulie 2013

Sauvignon Blanc - La Cetate - Crama Oprisor

La Cetate, Sauvignon Blanc, Crama Oprisor, am avut deosebita placere sa fac cunostinta cu el la o masa de duminica. 

Medaliat cu argint la cea de-a patra editie a Premiilor de Excelenta Vinul.ro.
Fara a avea pretentia (cu toate ca ma straduiesc sa inteleg acest fenomen) de mare degustator, am avut placuta surpriza sa gasesc un vin cu personalitate, destul de acid si cu o tarie care iti cere experienta daca vrei sa te inhami la un drum mai lung.
Potrivirea a fost buna cu ceva preparate din carne de pui si ceva salata. 
Spre rusinea mea, inca nu am reusit sa descopar toate aromele caracteristice pentru acest soi (citrice, lime, soc, iasomie), dar ma straduiesc si promit ca intr-o zi chiar o sa-mi iasa. 
Oricum, vinul ok, merita. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu